Trikalinos Παραδοσιακό Αυγοτάραχο

Από το 1856 η κληρονομιά της επεξεργασίας των αυγών του θυληκού κέφαλου περνά για τέσσερις γενεές από παππού σε υιό στην οικογένεια Τρικαλινός.

Από τη συνεχή αναζήτηση των νέων γενεών και τη συνεργασία με τους επιστημονικούς συνεργάτες προέκυψε η τελειοποίηση των τεχνικών επεξεργασίας του εκλεκτού αυτού μεζέ.

Η παγκόσμια υψηλή γαστρονομία υποκλίνεται στο εξαιρετικό αυτό προϊόν που συγκρίνεται μόνο με το χαβιάρι.

Το παραδοσιακό αυγοτάραχο Τρικαλινός εξάγεται ήδη σε Ευρώπη, Αμερική και Ασία, ενώ κεντρίζει το ενδιαφέρον των σπουδαιότεων chef παγκοσμίως. Ο Φεράν Αντριά στο εστιατόριο "El Bulli", ο Τομ Κέλερ στο "French Laundry", ο Χοσέ Αντρέ στο "Zaytinya" είναι μόνο μερικοί σπουδαίοι chef που δημιουργούν γευστικές προτάσεις με το αυγοτάραχο Τρικαλινός.

Το food project κατάφερε να πάρει μία συνέντευξη από το Πρόεδρο της εταιρείας Κο. Ζαφείρη Τρικαλινό, μάθαμε την ιστορία του αυγοτάραχου, τις ευεγερτικές του δράσεις, αλλά και πώς κατάφεραν να το αναδείξουν σε μάρκα. Επίσης μπήκαμε στη γραμμή παραγωγής και είδαμε από κοντά πώς είναι οργανωμένη.

Σκοπός μας είναι να προωθήσουμε τα ελληνικά προϊόντα παρουσιάζοντάς τα στο ευρύτερο κοινό αλλά και να προσπαθήσουμε να αποκρυπτογραφήσουμε τί κρύβετε πίσω από τη δημιουργία και ανάδειξη ενός εκλεκτού προϊόντος.

Το συμπέρασμά μας είναι πως στη περίπτωση της εταιρείας Τρικαλινός, η επιτυχία οφείλεται σε πολλούς λόγους όπως:
  • Η αγάπη, το μεράκι και το φιλότιμο των ανθρώπων που ασχολούνται με το προϊόν. Από το ψαρά στο Μεσολόγγι μέχρι τον τελευταίο υπάλληλο στη γραμμή παραγωγής.
  • Το πνεύμα επιχειρηματικότητας της οικογένειας.
  • Η συνεργασία με τους επιστημονικούς φορείς για να αναδειχτεί και επιστημονικά η διατροφική αξία του προϊόντος.
  • Η συννεργασία με τους κρατικούς φορείς π.χ. ΕΦΕΤ, όπου ο Κος. Ζαφείρης Τρικαλινός μας πληροφόρησε πως κάνουν τη δουλειά τους σωστά.
  • Η αξιοποίηση των εργαλείων του marketing (συσκευασία, διαφήμιση, εκθέσεις, internet κ.α.)

Τέλος η προσωπική μου άποψη είναι ότι εκτός των άλλων, βασικό μερίδιο στην επιτυχία της εταιρείας παίζει το γεγονός ότι οι άνθρωποι που την απαρτίζουν, έχουν ορισμένα από τα "καλά στοιχεία" της ελληνικής κουλτούρας που είναι: η φιλοξενία, ο σεβασμός προς όλους, το πάθος, η επιχειρηματικότητα, η εξωστρέφεια και η πίστη σε αυτό που κάνουν.

Θέλουμε να ευχαριστήσουμε την εταιρεία Τρικαλινός για τη βοήθεια που μας έδωσαν ώστε να ολοκληρώσουμε αυτό το ντοκυμαντέρ, για τη φιλοξενία τους και το σεβασμό τους...

Πατήστε εδώ για να μπείτε στον ιστότοπο της εταιρείας Τρικαλινός.

The Food Project Team

Credits

Βίντεο-Μοντάζ: Νίκος Ξεπαπαδάκης
Κείμενο: Ρήγας Ρηγόπουλος
Φωτογραφία: Νίκος Ξεπαπαδάκης
Newsletter
Συμπληρώστε το email σας για να λαμβάνετε νόστιμα νέα!