Κρόκος Κωζάνης... εξαγωγές χρυσάφι

Μετά το ρεκόρ εξαγωγών η εταιρεία από την Κοζάνη σχεδιάζει τη διεύρυνση των εξαγωγών της σε ΗΠΑ και ΕΕ.

Μόλις 6 χρόνια ζωής μετράει η "Προϊόντα Κρόκου Κοζάνης"(ΠΚΚ), που ιδρύθηκε το 2007, αλλά ήδη ξεχωρίζει για το δυναμισμό της και την καθιέρωσή της στην ελληνική και τη διεθνή αγορά.

Η εταιρεία, που είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας του Αναγκαστικού Συνεταιρισμού Κροκοπαραγωγών Κοζάνης και της ΚΟΡΡΕΣ, πέτυχε μέσα στην τριετία 2010-2012 αύξηση των εξαγωγών της κατά 147%. Μάλιστα, η επίδοση αυτή οδήγησε και στην βράβευση της πριν από λίγες ημέρες από τα Sales Excellence Awards 2013 στην κατηγορία «επιτυχημένη έναρξη εξαγωγών». 
 

Το 45% των συνολικών πωλήσεων στο εξωτερικός

Ο γενικός διευθυντής της εταιρείας, Άγγελος Μάρκου μιλώντας στο πλαίσιο της εκδήλωσης «Sales Excellence Award» ανέφερε ότι η «Προϊόντα Κρόκου Κοζάνης» συνεχίζει την πολιτική διεύρυνσης του δικτύου πώλησης διεθνώς, τονίζοντας μάλιστα πως το ποσοστό των εξαγωγών αγγίζει πλέον το 45% των συνολικών πωλήσεων ενώ πρόσθεσε ότι ανάλογη έμφαση δίνεται και στην ανάπτυξη του δικτύου της στο εσωτερικό. 
Υπογράμμισε ακόμη ότι η «Προϊόντα Κρόκου Κοζάνης» παραμένει προσηλωμένη στην επένδυση στον τομέα Έρευνας & Ανάπτυξης νέων καινοτόμων προϊόντων, ειδικότερα στην κατηγορία των ροφημάτων με βάση τον Κρόκο Κοζάνης (σαφράν), το επονομαζόμενο και «χρυσάφι της ελληνικής γης»
Η ΠΚΚ διαθέτει βιολογικό κρόκο σε στίγματα και σκόνη, καθώς και μία σειρά επτά βιολογικών αφεψημάτων με κρόκο Κοζάνης, που αποτελεί παγκόσμια καινοτομία. Όλα τα προϊόντα, βασισμένα σε συστατικά με αντιοξειδωτικές ιδιότητες, είναι βιολογικά πιστοποιημένα από τον οργανισμό ΔΗΩ, τον πρώτο ελληνικό φορέα πιστοποίησης.

 

Στήριξη 1.000 οικογενειών σε 20 χωριά

Στόχος της είναι η προώθηση του ευεργετικού ελληνικού κρόκου, αναπτύσσοντας προϊόντα βασισμένα στο μοναδικό αυτό συστατικό, καθώς και η στήριξη περισσοτέρων από 1,000 οικογενειών σε 20 χωριά της περιοχής που ασχολούνται με τη συλλογή μιας από τις καλύτερες ποιότητες κρόκου παγκοσμίως.

 

 

Βασικός στόχος η επέκταση στη Γαλλία

Ωστόσο, στο μικροσκόπιο της κοζανίτικης εταιρείας έχει μπει η Γαλλία, που ήταν και από τις πρώτες χώρες, που ξεκίνησαν να εξάγει τα προϊόντα της. 
Στόχος, ο αριθμός των φαρμακείων, που «φιλοξενούν» τα ελληνικά προϊόντα, να αγγίξει τα 2.000 έως το τέλος του 2014, ενώ η εταιρεία θα κάνει την είσοδό της και στο κανάλι HO.RE.CA (Hotel / Restaurants / Cafe), μέσω της συνεργασίας με έναν από τους μεγαλύτερους διανομείς της αγοράς με δίκτυο της τάξεως των 23.500 σημείων. 
Η Γαλλία είναι μία αγορά, που παρουσιάζει σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης, καθώς το κοινό είναι εξοικειωμένο με τα μπαχαρικά και ειδικά το σαφράν είναι ιδιαίτερα δημοφιλές.
 
 


Πηγή:www.reporter.gr
Newsletter
Συμπληρώστε το email σας για να λαμβάνετε νόστιμα νέα!